Advert

Beraya Di Hospital

Korang masih dalam mood beraya? aku plak kat spital...sesapa yg follow mesti tau cite ni...tapi kali ni si adik plak...hurmm

Actually dari sebelum raya lagi badan sayra dah mula panas2 sket pastu selesema....tapi since ade pcm kat umah, kasi je....alih2 makin lama makin teruk, muka plak keluar ruam merah2 yang banyak, badan pun lembik gile...so pas balik keje isnin lepas terus gi A&E kat Tawakal.....seperti diduga, kena admit.....then bermula la kehidupan ku di hospital plak....

Doc kata kena virus infection and maybe kena chicken pox gak, tapi yang jenis kecik2...cian nya la si sayra ni...lemah je, susu pun tak nak minum...so kena drip la....kena amik darah, buat x-ray, kena pakai nebulizer utk cairkan kahak dia...menjerit2 menangis tak nak, bila kena paksa gak meleleh-leleh airmata dia sambil pandang aku ni.......sayu nye hatiku tengok...

Tak tau la berapa lama lagi kat sini...doc kata maybe take some times..sayra pun dah mula x selesa kena pakai drip...asik nak cabut je sambil tolak machine tu....everytime nurse masuk je dia dh mula menangis.....tido pun asik nak aku peluk je.....asal angkat sket letak kat bantal, merengek....


Aku ni baru sehari keje sebab last week mmg the whole week cuti raya...ni plak ntah seminggu dua...agak2 aku ni tunggu time kena buang je kot sbb asik cuti je....hhuuhu....nasibla kan...inilah pengorbanan seorang ibu...tolong doakan anakkku cepat sembuh ya....

2 comments:

M.A.M.A said...

Ya Allah...aku tumpang rase sedih dgn kesusahan & kepayahan yg ko lalui..tabahkan hati ye lia..aku doakan sayra cpt sembuh. rase lemah bdn aku tgok baby sakit2 gitu... "Ya Allah...pulihkan sayra dgn segera...sihat spt kanak2 yg lain...amiiinn"

MrsYusofhussain said...

ati - tima kasih banyak2 atas doa ikhlas tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...