Advert

Selamat Hari Raya Kawan-Kawan!!

wah wah wah...makin syok feeling menjelang raya ni...tak gitu? kekeke

Esok hari last aku bekerja sebab next week for the whole week aku cuti raya...manyak syok oo...so far shopping raya baru ala kadar cos dok menunggu duit gaji......tapi malam ni insyaAllah aku nak gi shopping lagi....kalo tanya persiapan raya, memang sume sederhana...aku ni bukan la jenis nak minta sume baru tiap2 tahun...tapi baju anak2 harus la beli baru....kalo takat aku and husband, tak kisah sgt......kuih muih sume beli..hehe...bukan tak pandai buat just tau tak sempat nak buat....insyaAllah first week of raya aku akan buat open house sket, alaa ni pun sempena besday sayra esok..dah masuk setahun dah kecik tu....kawan2 yang baca blog ni jemputla yea, kalo nak dtg kasitau...nanti aku kasi address...

So dikesempatan ini izinkan saya mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua....mana terkasar bahasa, tercerca, terlaser,  tersentap kat mana2 bila baca entry aku yang lepas2 tu, minta mahap banyak2...tidaklah ia disengajakan...uols yang balik kampung tu drive safely, jangan ingat nak cepat sampai je, ingatla mereka yang tersayang......moga uols semua happy berhari raya bersama family ok.....maaf zahir batin.....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...