Advert

Tidur Berbantalkan Lengan Suami

Eh, kasi aku share sket benda bawah ni ngan korg...especially mak2 dara la...anak dara, jgn buat hokey.....belum halal!!

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu betapa asyik dan rilexnya)…FAKTA….serius….

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.
Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah shave ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

So isteri-isteri semua, anda semua praktikkan ke tidur atas lengan suami?

8 comments:

Shu @ Mrs. Hamid said...

Owh, aku sangat suka tido kat lengan hubby aku. Nak2 plak time preggy ni suka cium bau badan dia. hihihi...

M.A.M.A said...

aku lak dlm kategori 45% tu. skang usia prkahwinan aku msuk 4thn. & setiap mlm, aku xpernah miss sekalipon lg tdo bwh ketiak suami aku, melainkan klu dia outstation. even gado pon, dlm bberapa jam selepas tu, aku pasti akn merayap cari ketiak dia.hahaha.aku harap amalan ni diteruskan smpi ke akhir hayat. & honetly, mmg tdo lena beb.

MrsYusofhussain said...

cik shu - kira ko ngidam bau badan hubby ko la ek time preggy ni...kekeke

MrsYusofhussain said...

ati: wahh bagus la ko..aku salute..aku plak kdg2 jek cos xtahan telinga aku dengar dia berdengkur..wakakakka

Unknown said...

i like dis entry..hehehe

MrsYusofhussain said...

nens: selamat kenal...i pun like too...hehehe

aNiS tHe BumbleBee said...

aku part bulu ketiak tu tanak.mesti nak clear.keh3x!

MrsYusofhussain said...

kak anis - oo ko suka clear ek...tapi kalo clear sgt kang, kurang naik bau..wakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...