Advert

Ibarat Cermin yang Retak

Perghh syahdu plak tittle entry aku kali ni kan...Korang pernah berselisih faham dgn orang lain yang rapat tak...end up dari sahabat bertepuk tampar trus jadi cam musuh yang utama....

Itu yang aku hadapi skang...sebab nya aku terpaksa buat pilihan antara kesenangan org dan kesenangan sendiri...mula2 memang jadi dilema...but of course decision has to be made...kalo aku pikir untuk org lain, aku yang akan merana, tapi bila aku pilih utk pentingkan diri sendiri, org lain akan terluka...tu je option yang ada...

At last, aku pilih untuk pentingkan diri dan family sendiri...sudahnya, aku 1 family dipandang hina, digelar pengkhianat,  jadi cam org hina smp pandang pun taknak...diremove drpd fren list di facebook.....aku malas nak defend ape-ape...

Senang cerita kalo ko rasa ko susah, ada org lagi susah daripada ko....sekurang2 nya ko mampu kasi benda mewah kat family ko bukan cam kami...ko pikir la baik2 kenapa jadi macam ni...semua nya berpunca dari ko jugak...dan aku terpaksa ambik risiko jadi bahan hinaan ko kerana aku dah tak sanggup terus-terusan jadi macam ni...seperti mana ko ada misi hidup, kami pun begitu...cuma mungkin kami tak bercita2 besar cam ko...cukup kami bahagia 1 keluarga, itu sudah cukup...tak perlu nak susahkan sesiapa

Aku harap ko jangan terlalu bangga menuding jari pada org lain...ingat, ada 4 jari lagi menunjuk kepada ko...jangan tuduh org selfish kerana ko lebih selfish kerana tak mahu memahami masalah org lain.... ape pun aku akan still hormat ko sebagai org yang pernah rapat..aku pun tak nak panjang2 kan cerita..biarla ko nampak kami jahat, pengkhianat...moga tiba masa nya Allah perlihatkan kebenaran di sebalik segalanya..



k la, nak gi toilet jap..Bye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...