Advert

Busy Bee

hehe..

rasa cm lama gile tak online..serius aku busy yg teramat2 recently..ni pun saje2 amik risiko online time2 lunch ni

takde la busy buat mende ape pon..tapi benda2 yg sket tu dh berjaya buat aku nak lari cm tak cukup tanah..memula mama yg tak elok2 lagi sakit..dh 2 bulan lebih mama cmtu...aku pun every weekend berkejar2 balik port melawat n jaga mama..

time keje pun terkejar..dhla everyweek aku kena gi client's office, ngan byk cuti lagi awal2 tahun ni, ngan audit utk sume accounts lagi...adoii letih nya...

tu belum cite pening kepala nak menghantar anak2 time keje...plus keje2 harian yg dok carry forward lagi..pergh lotih den

tapi tak perlu la aku nak cite detail..iye tak? cos masing2 pun ada busy cara tersendiri kan...kang menyampah plak org nak baca...huhu

k la, ape pon, enjoy your holidays yg melambak2 bulan feb ni ek...nnt time aku dh bleh bernafas sket, aku update manyak2 k...daaaa

xoxoxo muahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...