Advert

Keguguran yang Melampau

Pernah tak percaya cakap-cakap org dulu2...tak kisah la, perumpamaan ke petua ke, pantang larang ke

Aku takde la menolak bulat2, mane yg rasional aku follow, mane yang agak2 pelik, yang aku malas nak layan tu, aku takdela sibuk nak buat gak..lagi pun duduk sendiri, so ade aku kesah? kalo ada org tua kat umah terpaksa gak la follow, kalo tak mmg kena bising abis-abisan...

Tapi baru2 ni aku berdepan dgn situasi yang nak percaya cakap org dulu2 ke tak nak...skang ni banyak gile rambut aku gugur...dh ala-ala nak kena penyakit leukimia..sekali sikat je, aku tak tau berapa juta rambut aku gugur..abis tu kalo lima kali sikat sbb nak kemas kan rambut, agak2 berapa ratus juta plak rambut aku gugur...org tua2 kata kalo anak (baby la) suka main air liur, rambut mak nye akan gugur...memang si baby kecik aku tu mmg suka nau main air liur...siap buat bunyi mulut pastu ber bubble lagi...mmg la comey nengok..tapi aku ni yg hampir botak


Dah la minggu lepas adik aku dok tegur kata nampak tgh kepala aku ni macam makin membotak..risau mak,nyahh..hadoii

Mungkin gak sbb shampoo tak sesuai...tapi aku ade gak try pakai shampoo lain tapi sama je..kalo kt umah tu aku menyapu sket, mesti rambut yg penuh, bukan nya sampah sarap...kat toilet plak mesti lantai penuh ngan rambut aku kalo time2 aku cuci rambut..

Wahai anak ku buah hati ibu, tolong la jgn main air liur lagi....kasihanila ibu mu yg hampir botak ini..huhu


Oh maaf, aku belum sanggup ikut trend semasa dgn membotak kan kepala...aku ni dh la tak berapa ayu, kalo botak kang bertambah2 plak hilang nya keayuan yang sememangnya nipis ni...kekekeke


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...