Advert

Busuk nya Hati Ko

Aku tak tahu nape ade manusia hina yg sanggup sihir2 kan org...jumpa bomoh itu, bomoh ni, pastu guna plak ayat2, mantera syaitan dgn purpose nak menyusahkan hidup org lain..syok ke ek?

Of course aku emosi..especially yg melibatkan family aku sendiri..dh bawak mama berubat kat beberapa tempat, suma cakap mama terkena sbb ada org 'buat'..memula memang aku malas nak percaya..iyala, org dulu2 iyela percaya benda2 cmni, org2 muda mana nak amik port kan...tapi bila bawak gi hospital, hospital plak kata takde ape2..tapi mama asyik cakap badan dia panas la, mcm menggelupur takleh dok diam sentiasa..risau aku

Wei manusia lahanat, ko gembira agaknya kalo dapat mendajalkan org kan..kasi hidup dia tunggang langgang...nape la busuk sgt hati ko...aku tak tahu nape ko bleh terpikir nak jumpa bomoh mengenakan org lain...memang aku tak minta dibalas balik kat ko..tp kalo jadi kat family ko macam mana? bawak2 la mengucap..jgn suka sangat menggunakan syaitan dlm misi busuk ko tu...jgn sampai benda2 tu makan diri ko balik sbb Allah maha berkuasa ok..

p/s: aku rasa diorg ni terpengaruh ngan cite2 siam yg seram2 tu la..cth: Long Khong...kan jenis menyihirkan org je tu

4 comments:

Cik Shu said...

tak suka la orang macam ni, suka2 hati nak tentukan hidup orang. Orang macam ni memang puas buat benda2 terkutuk ni, lagi2 bila diat dah terlaksana. Dalia, benda2 macam2 ni memang wujud, pernah jadi kat family dan kawan rapat. Pergi cepat2 bawak mak berubat sebelum melarat.

MrsYusofhussain said...

cik shu - memang aku tgh usaha berubat ni..so far blum jmp org yang sesuai...aku pun xpaham nape nak dengki2 cmtu sekali...

aNiS tHe BumbleBee said...

zaman apaaa la org yg dok bomoh2 ni kan...otak terbalik agaknye..alangkan hosni mubarak pon dah resign..hei,wake up! wake up! ni dah tahun 2011 laa der...


Ya,Allah..sembuhkanlah mak ko dan lindungilah org2 disekeliling kami dari perkara2 mcm ni..amin..

MrsYusofhussain said...

kak anis - tula kak, mmg org yg otak mereng je yg sanggup buat gitu..anyway thanks ye kak..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...