Advert

Ombak Rindu - Version Mana Lagi Feel...

Huhu...dah ketinggalan zaman aku ni kekdahnya...org dh abis demam filem Ombak Rindu, aku baru terhegeh2 nak tengok....to me cite dia ok la....tapi xberapa nak hebat...of course kita xbleh nk expect banyak bila novel hebat Ombak Rindu tu difilemkan...tapi aku still rasa tak puas hati nengok....

Pada org yg pernah baca novel dia cm aku ni, mesti rasa tak syok betul layan filem dia....banyak part yg aku rasa menarik, tak dibuat.....sume macam nak short-cut je...betulla tu, nak mengejar timing yang pendek tu...tp mesti lagi best kalo dibuat drama sinetron....lebih detail kot....aku cuba nak memfeeling kan diri aku tapi xleh gak (phew, hancus bahasa.......kalo ko baca entry aku ni, ko jgn kutuk bahasa aku ye Wie....hihihi)

Serius lepas aku tgk filem, aku rasa cm nak gi carik balik novel dan baca novel dia....aku nk dapatkan feel yang aku tak dpt sgt bila tgk filem dia....tp part lagu dia, mmg kena abis dgn cite....nyanyian Hafiz ngan Adira , bait2 lirik dia memang betul2 sesuai.....tetiba aku gile ngan lagu dia plak....


Tuhan tolong lembutkan hati dia...
Untuk terimaku seadanya...
Kerna ku tak sanggup, kerna ku tak mampu...
Hidup tanpa dia disisiku...oooooo~~~~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...