Advert

Main Masak-Masak

Hehe..last week cuti asyik masak je keje aku....tiba2 rasa nak makan itu ini......so dgn menggunakan segala skill memasak yang tak seberapa power ni, aku pun gigih la jalan kan aktiviti....even dok umah menonton tv, tapi mulut asyik rasa nak mengunyah je........masak spagethi la, bubur kacang durian la, sup tulang la......makan plak buah durian, buah mangga....owh heaven sungguh dpt makan.............



Manis-manis buah je rasanya...cedap tau! (angkat bakul sendiri la pulek)

Sekali termasin daa, tapi pastu aku adjust balik kasi best...kuikuikui
Last but not least, sup tulang....yang ini serius aku lupa nak snap...alih2 dah hujung2, smp ke titisan yang terakhir baru aku ingat nk snap......licin kekdah nya.....

p/s: tapi mak tak pasti licin sbb sedap ke atau tgh lapau......pasni nak cuba plak buat spagethi carbonara.....tunggu ye tuan-tuan dan puan-puan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...