Advert

Every Day I'm Shuffling

Sebenarnya aku ade beberapa story nak share...tp busy memanjang...sudahnya cite ni jela yg aku ingat utk share...

04th Jan 2012, hari pertama Yusra masuk kindergarden...pada sesetengah org awal sgt kot umur 4 tahun dah ke sekolah, even aku mula2 dulu pun tak setuju...tp since Yusra rasa tak seronok kat nursery, we both decided utk hantar dia masuk sekolah...bleh la dia bersosial, belajar and hepi2 dgn kawan2....

Selama ni, dia mmg tido lambat sbb nak tgu aku tido sekali...tp bila dh sekolah ni, aku paksa tido awal...sbbnya awal pagi mmg susah gile nk bangun...kang merengek kata ngantok...mula2 sampai sekolah, dia cam blur2 sket...but then looks ok....hopefully she learns fast and bleh menyesuaikan diri...ibu and abah trust u sayang, make us proud....

Tadaa...dah siap...muka excited!!

Her first name tag

Blur...xtau nak buat ape...

Org suruh buat peace tapi lain mcm plak sign tangan dia tu...ish bahaya, bahaya...


 Aku plak, bila anak dah start sekolah, bertambah serabut la....every day I'm shuffling...teng teng teng...ewahh!!

2 comments:

M.A.M.A said...

hahaha.ok la tu shuffling. makin kurus ko lps ni lia. tak yah susah2nak diet. :D

MrsYusofhussain said...

ati - mmmg aku xsempat nak naik pun ati, kurus gini jela.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...