Advert

Cerita Misteriku

Semalam sambil2 melayan jam di KL ptg2, hakak bukak la hotfm..dengar la celoteh Kiran...hakak mmg suke layan hotfm especially time2 gi keje and balik keje...sbb sah2 aku tensen ngan jam kan...so at least terhibur la sket layan radio ni....hakak tak ingat plak dia cite pasal topic ape...yang pasti buat hakak teringat cerita hakak time sekolah menengah dulu...

Gini...time tu hakak gi la toilet ngan kawan2 hakak, smbil2 melawa menengok cermin tu, kitorg pun borak2 la....hakak kalo smbil borak2 tak suke nak duduk betul2 dpn cermin...yela, cian la kat org lain yg betul2 nak make up la, betulkan tudung la...so hakak ke belakang la...kat belakang tu plak tempatnye cam tinggi sket..so kalo agak2 nak betulkan tudung dari situ, nmpk je...tapi actually cam kita menumpang cermin org depan la sbb kita duduk belakang....

Tgh syok2 berborak tu, tetiba hakak perasan something....

Eh, apsal kat dalam cermin tu aku nmpak aku tengah ketawa? hakak raba2 mulut hakak untuk pengesahan...eh, aku tak ketawa pun...hakak tgk lagi sekali kat cermin tu, eh iyela...aku tgh ketawa nampak gigi...hakak raba mulut hakak untuk kali yang kedua...wei aku bukan tgh gelak laa~~~~~~



hakak terkejut uolss!! hakak takut.....

Hakak dah cuak...takkan la toilet ni berhantu...siang lagi pun ni....hakak dah seram sejuk gak....eee ko janganla kacau aku......hakak tenung lagi skali kat cermin depan tu, sekali

.

.

.

.

.

.

Laaa, itu muka org depan aku ni yang tgh tergelak sakan sbb berborak.....muka aku terlindung kat belakang sket....so yang aku nampak tu sebenarnye muka dia, bukan muka aku!! adoiyaii~~~~~
Last2 hakak yg ketawa guling2 di atas kesengalan ku itew...huhuhuh...cmtu pun bleh ke?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...