Advert

Updates: Timbal Balik Malaysia vs Singapura

Actually aku tgh excited...tak sabar nak balik ptg ni nak layan bola Piala Dunia, Malaysia vs Singapura...Harimau vs Singa....aummmm!!! hahaha

Moga malam ni menjanjikan aksi yang hebat.....

Updates:
Aku masih bersedih sbb Malaysia kalah dgn agregat
6-4...frust giler aku...xde mood nak mandi, xde mood nak buat ape pon....dahla Singapore main cam *TutTTTT*....geram betul.....Malaysia pun pertahanan teruk...aku tak tahu sbb mmg defend teruk ke atau sbb Singapore memang bagus.....letih aku layan bola malam tadi...dgn feeling yang berbagai2, rasa nak sesak nafas, sakit jantung, stress sume ade laa.......anak2 yang ngantuk aku biar je bergolek2 depan TV, tunggu habis bola baru bawak gi masuk bilik...hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...