Advert

Always Think Positive!

Haaa, aku dah jumpa respon dari Ustazah Nor Bahyah pasal Sepah ni yang dipetik daripada Harian Metro....

<<  “Saya berfikiran positif pada kumpulan Sepah, sekurang-kurangnya ajukan mereka memberikan peringatan yang baik sebagaimana saya menyampaikan dakwah kepada orang lain walaupun ia hanya di atas pentas,” katanya yang dihubungi semalam.

Menurutnya, tidak menjadi kesalahan meniru gaya pendakwah asalkan ia mengandungi mesej membina yang boleh mengajak manusia ke arah kebaikan.

“Perkara paling saya suka apabila Jep menyebut perkataan Cakar Harimau yang pernah disebut saya sekitar 2004. Walaupun ia sudah lama, ia masih diingati dan saya berpendapat artis turut mengikuti perkembangan pendakwah,” katanya.>>

Untuk lebih faham, sila klik cerita ni..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...