Advert

Acitvity weekend hakak....

Hi...cm lama je hakak x hupdate blog kan...wah, gitew hupdate, cm ada org baca je blog aku ni...last weekend kemain syok ber cuti...almaklumla...hakak ni di kL, cuti hari wilayah...merasa la sket wpun org selangor lagi byk cuti drpd aku ni...


Nama je 3 hari bercuti...hakak ni xdela berjalan bagai...laki kojo...so just membusy kan diri buat2 keje rumah; memasak, menyapu, mengemop, mengemas...melayan lil'yusof..ari isnin baru dpt hakak beronggeng..tu pun sbb nak beli brg dapur...kami ke carefour, bwk yusra main kt playground jap, mkn tomyam yg bese nye best tp hari tu jadi x best, sbb tak puas hati, repeat lak makan kfc...hikhikhik..buruk lantak btol...pastu potong rambut hakak ko ni


Haa ada cite gak time potong rambut tu...bleh plak amoi tu tanya aku dah berapa lama tak potong rambut sbb kat ujung2 rambut dah teruk, aku pun ntahla tak hingat plak...gigih berpikir, barula hakak hingat...last hakak potong time pregnant lil'yusof and sikecik tu pun dh umor 2 tahun...imagine la~~ gile lama! patutla si amoi tu bertanya..ahaks..tp rambut aku takdela panjang mana pun...




agak2 dah rupa bob marley kot rambut aku, tu yg amoi tu dok tanye dah brape lama tak potong rambut....hikhikhik

Tu je aktiviti last weekend hakak..boring kan? hurm, nyampah aku nk hupdate kalo takat cmtu je aktiviti weekend..k la...daaaa


Cau chin chaw

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...