Advert

Gwiyomi...Apakah?

Aku tengok recently famous betul dgn gwiyomi ni....apa benda tu? serius aku masih tercari2 lagi ape benda tu yang tgh jadi hot search skang ni...so bila aku google, ni jawapannya...


"It was inspired by a gesture from a member of a South Korean boy group, BtoB named Jung Ilhoon. The gesture is called 'Gwiyomi Player', which became an Internet meme in October 2012 followed by its first appearance on a South Korean variety show under SBS MTV named MTV Diary. The gesture has also inspired many Asian netizens to upload their own versions onto the internet."

Ni haa the original creator of Gwiyomi...kalo ko nak tgk video dia, ko google la sendirik
Itu yang masing-masing la dok post video bajet cute utk tontonan umum tu...probnye cute ke? hehe yelah, sape yg dah memang cute tu mmg cute la kalo buat aksi2 comel....yang perasan cute plak cmne? ade gak kena kutuk kan...xpela asal ko bahagia sudahh~~~

Ooo aku rasa ini pun salah 1 sebab gak org dok giler pasal gwiyomi ni kot...so sesapa yg rasa tomey, sila la masuk contest ni... Digi Buddyz Gwiyomi Contest 

Tetiba aku cam promoter Digi plak yea....

Ko xyah tanya pasal video Gwiyomi aku sbb setakat ni, tak penah terlintas plak aku nk buat video gwiyomi ni....aku takut ade gak yg muntah tengok gaya comel aku nanti...muahaha...eleh, cukupla aku cute pada laki aku dah la kan.....lalallala


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...