Advert

Aje ke Gile Exam PTD !!

Tetiba nampak ada spider web kat blog i pulak...hehehe

Last Saturday, aku dgn semangatnya pergi la exam utk PTD kat Sekolah Sukan Bukit Jalil sana...actually rasa cam dah tua utk attend exam PTD ni tau....dah lama aku tak register SPA, tapi tetiba tahun ni nak register plak....

So hari rabu hari tu dpt sms invitation menghadiri peperiksaan PTD...rasa cam malas nak pergi sbb dulu aku penah pegi dalam 2 kali gitu, tp bila balik tu stress yang amat...so this time, actually berkira-kira tak nak pegi...tapi disebabkan en.hubby dok sibuk suruh pergi juga, i pasrah...haha gitew...

Aku tak prepare ape sgt tapi dok google2 juga la pasal perlembagaan Malaysia, tokoh la, kertas matematik la..nyampah tau....sbb aku ni memang lemah part sejarah2 ni...baru baca 2 baris, ngantoknye cm malam tadi tak tido.....

So pagi Sabtu tu, gigih la aku gi Bukit Jalil tu...seksyen A bleh tahan susah tuk aku yg malas nak amik tau pasal sejarah ni....hihihi...tp pada those yg amik tau pasal current isu mesti senyum lebar...tanya pasal Gagasan 1 Malaysia, Asean, portal govt, mcm2..sek B syoknya sbb menyelesaikan masalah math tp masa nya amatla suntuk...end up aku main tembak je sbb xcukup masa...esei BM bleh tahan la aku melalut, sekali lagi keluar pasal Gagasan 1Malaysia....nyesal aku tak baca in detail tau...sek last, essay BI, ni soalan sume very the general....memang boleh makan tp bila dah English essay ni sendiri mau ingat la....

Dahla tulisan tak cantik...kalo kt opis bila rasa2 asyik guna word yg sama mesti aku guna kan "Synonyms' tu...ni nak cari kat mana...pening la kepala pikior....

Ape pun, aku takdela stress cm mula2 dulu...maybe sbb ada study sket2....ape pun sape yg berjaya, tahniah la uolss....result dia tunggu next month hokey


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...