Advert

The Best Mother's Day


Last Sunday, Mother's Day...takde ape yg menarik sgt....cm biasa beberapa org wish, aku pun ada gak call mama dan mak mentua utk wish...malam sabtu tu ramai2 gi makan bawak mak mentua...honestly aku tak beriya sgt cos tgh busy packing sebab nak kena gi training.....tp ada 1 perkara yg betul2 x sangka.......

For the very first time, aku menerima hadiah Mother's Day daripada anakku, Nur Yusra Aliya...balik je nursery ptg tu dia excited nak kasi aku cos dia dpt drpd cikgu tadika, untuk diberi kepada ibu.......

 
The 1st Mother's Day gift ever....





   
Nampak tak kat bunga tu ada word I love mom....

Terharu betul...Yang best nya time nak gi training tu, dia suruh bawak hadiah yg dia kasi tapi aku ckp tak payah bawak, takut tertinggal nanti...tapi rupa2nya bila dah sampai hotel kat Ipoh tu, aku selongkar handbag, terjumpa hadiah tu....so sweet~~

P/s: Nanti aku cite pasal gi training k.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...