Advert

I am back!!

Salam...wah wah lama sungguh hakak tak bersiaran..busy giles lately....actualy hakak pas pantang je terus busy mengemas umah baru..bukan la umah sendiri...just sewa tapi dekat ngan mentua...senang nak anta 2 org anak bila dh keje nanti...lagipun hakak tgh slow2 nak adjust life ngan 2 kids..tensen gak tapi kena belajar la kan....

Alhamdulillah yusra now learns to be a sister...dia pun dh mula membahasakan diri sebagai kakak yusra...haha..so cute...friday ni hakak dh start keje..hakak akan mula menambahkan tensen dgn bekerja plak...huhu...

4 comments:

SURIATI AMAN said...

welcome back lia!!! amacam ade 2 budak kecik....siokkk?? hahaha

Cik Shu said...

welcome back dalia!!!! atie dan dalia sudah boleh jadi geng sebab dua-dua ada 2 gugurl yang tomei.

MrsYusofhussain said...

ati - huhu..tenkiu...sgt tensen aku ade 2 budak skang..huhu...serabut sket la life..tp kena belajar la kan...rasa cm nak minta petua kat ko la pasni..hihi

MrsYusofhussain said...

shu - hehe..betul tu kitorg dh bleh jadi geng..ko pun usaha la kasi jadi geng kitorg plak..keke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...