Advert

My Little Girl Turn 1

Letihnya la haiii.....

Malam tadi x cukup tido sbb nk menyiapkan kek birthday my dear Nur Yusreena...nak start baking kena tunggu si kecik tu tdo dulu....then baru la terhegeh2 nak buat.....

Alhamdulillah, kek naik cantik compared to 1st time buat haritu...agaknya sbb kali ni guna mixer hahaha...korg igt tak ritu aku buat guna blender...ntah ape2 hahaha

The Birthday Cake
 Part deco mmg aku fail....lagi2 amatur cam aku ni.....ni kira dh abis cantik la deko....oh ye, lupa nak ckp yg this time around aku buat kek coklat cheese blueberry

Seisi memotong kek..nampak tak coklat2 kat atas tu semua dh hilang..hahaha
Ni la rupa dalaman kek ku....xkemas langsung...sememeh

Of course aku happy dpt buat kek sendiri utk birthday anak...wpun xde la sedap mana tp yg penting anak2 hepi.....alhamdulillah si kecik masih breastfeed walaupun xsepenuhnya...dah laju berjalan, memanjat, main dgn kakak2, dah pandai sebut abah (ibu xde, sedih tau), berjoget bila dgr lagu Astro Ceria, suke dgr azan dan zikir2.....i think she's so cute...love her so much

Last but not least, the birthday girl !!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...