Advert

Essay - Tentang Saya

Nama saya mrsyusofhussain. Saya ada seorg suami, juga seorang anak. Suami saya mryusofhussain, anak pula lil'yusof and another 1 is on the way. Kami sudah berkahwin selama hurm..siji, loro, telu, papat..eh silap 3 tahun. Jangan tanya adakah mryusofhussain adalah monkeylove saya yg pertama kerana saya pun tak tahu yg mane monkeylove saya yg pertama (cm aku ramai boypren je kan..kekeke). Yang pasti kami berkawan lebih dari 5 tahun. Mryusofhussain seorg yg tidak hensem walaupun berhidung mancung, gelap, muka berjerawat dan yg terbaru sudah mampu join the club, the boroi..hehe (tolong jgn hancurkan rumah tangga kami dgn mendedahkan rahsiaku ini..hokey!!)

Lil'yusof kini berumur 2 tahun. Dia seorg yang amat cute seperti ibunya ehem..ehem... dan penyayang seperti abahnya. Dia la bintang hatiku! Lil'yusof kini sedang belajar untuk jadi kakak. Hopefully she'll be happy with her new friend who will be joining our family this Sept ;-).

time ni lampu jauh sket dari tempat kitorg duduk, sbb tu nmpk gelap sket...keke motip!


p/s: saya tak jadi kasi cikgu essay ni sebab nanti gerenti cikgu buang...no rojak plis, katanya..huh, ada aku kesah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...